I MISS MY SCHOOL

Assalamulaikum semua.Sihat??terasa cepat je kan tahun 2012 ni dah nak habis.macam main kelip-kelip mata pulak.Aku sebagai contoh.Macam tak boleh percaya je aku dah abis sekolah.dah 17 tahun.Dah besar rupanya anak noraini.Sedih??gila tak sedih.dulu sebelum abis spm,hati ni berkobar-kobar nak abis cepat.Penat kot asyik menghadap buku text setinggi gunung kinabalu*ayat gebang disitu*.Rindu nak kena panggil dengan teacher suzana,yelah kerja math asyik tak siap jer kan,.Itu perkara biasa tak siap kerja rumah.jangan cakap kau tak pernah tak siap kerja rumah.nampak sangat penipunya disitu.Rindu nak tidur time sejarah,rindu nak buat kerja lain time papa(nama manja cikgu BM aku)bercakap kat depan.Rindu nak menempik kat kelas.fyi aku digelar MAK ANGAH di kelas.pelik bukan??tapi aku redha sampai MAK JEMAH aka cikgu BI aku pun turut join panggil aku mak ngah.terima kasih peluru berpandu aku ucapkan kepada kawan aku yang mulut umpama laser menggelar aku sebegitu rupa.ha lagi satu aku betul-2 rindu nak makan kat kantin.Kalau korang nak tau aku la pencetus idea makan mee dengan KICAP.ramai follow stail aku beb.terasa riak disitu.Rindu sangat nak lepak tepi tangga kelas.Teringat kata sir aku dulu,
   "kamu orang lepas spm,mesti dah tak ingat kawan-kawan lagi dah,percayala cakap saya mangkuk-2 sekalian"and memang ternyata betul apa yang dia cakap tu.semua dah bawak haluan masing-2.termasuk aku.Memang rindu time-time di sekolah.Rindu sangat.lagi seminggu lebih sekolah dah nak bukak,tengok adik-2 aku beli baju sekolah buat aku terfikir,aku dah besar rupanya.Ingat beban belajar dah lepas tak payah pening nak pikir apa-2,tapi cabaran yang paling besar menanti kita adalah FUTURE.We have to decided what we want in our life.But until now,I still can't decided what course I'm going to take after this.Yupp I still confused now.Really want to go back that time.

our memories in TKS.


http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar