PERBEZAAN LELAKI SEKARANG DENGAN LELAKI DULU

ASSALAMULAIKUM N HAII !!ermm korang penah terpikir tak camner perangai lelaki zaman sekarang dengan zaman dulu??besar kot perubahan dieorang,dari segi berfikir,bercakap,ha paling penting cara dieorang bergaul.tu yang paling banyak berlaku perubahan kan??cube tengok cara dieorg berpkaian.

PAKAIAN DULU(SERING DIPAKAI OLEH KAUM ADAM):

BERBAJU MELAYU

PAKAIAN YANG SERING DIPAKAI PADA ZAMAN SEKARANG(ALA-2 KPOP):


GAYA RAMBUT DAHULU:


CARA RAMBUT SEKARANG:



ALA-2 DAVID BECKHAM GITU

Cara mereka sudah berubah,baik dari segi penampilan,or cara mereka apabila berhadapan dengan wanita,slalu kita dgar yang lelaki zaman sekrg lbih open minded,tapi jgn terlbh open minded tanggungjwb seorg lelaki itu berubah,lelaki zaman skarang patut ikut lelaki zaman dulu,larng anak dara dieorg dari keluar mlm la,suruh anak-2 jge solat la,n mcm-2 lgi,ha itu baru boleh dinamekan lelaki,aku tau ramai yang mrh bila aku tulis cmnie,yela menilai orng yg berlainan zaman,tapi cube fikir kenape masih rmai wanita kat luar sane still membujang??bukan mereka nie anti lelaki cam sesetgh org fikir tpi mereka nak carik lelaki yg btul-2 boleh bimbing dieorg ke jlan diredhai ALLAH tapi klau perangai lebih kurg same jer,cmner nak jdik pemimpin rumah tngge,aku tau aku da lari topik tapi sbnarnye topik nie la org slalu ckp kn??antare kita sdar x sdar jer !!okk aku mntak maap kpada kaum-2 ADAM kat luar sane if tulisan aku merendahkan martabat korang,tapi ini just opinion dari kaca mata seorg WANITA

"LELAKI YANG BAIK HANYA UNTUK WANITA YANG BAIK DAN SEBALIKNYA"

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar