KAHWIN,KAHWIN N KAHWIN

ASSALAMULAIKUM N HAII !!jangan terkejut dngan tajuk u,bukan aku yang kahwin k(nak gak kahwin)tapi akak sepupu aku kahwin..mmang meriah la tadi n sorry la coz dah lama tak update blog coz my lappy rosak,ye,mmng menyakitkan hati jer,dah lah kerja akaun tak siap lagi,pastu lappy wat hallah plak,so terpakse la merelakan hati menapak ke cc,adoyai..okk tak payah bukak citer ttg lappy-2 nie,okk aku nak story pasal kenduri tadi..kiteorang konvoi dari pilah sampai melaka au,mmg terasa la kemeriahan dia,n yang syok nyer tu,kiteorang asyik sesat jer,salah masuk simpang la,adoyai mmg lawak la..mmg happy la,yela dah lama sangat tak konvoi g kenduri nie,okk aku nak kongsikan gambar sepanjang aku kat situ,nape aku suke letak gambar??


pengantin perempuan:akak fizah



with my aunty:norhayati


with my beloved mom:noraini(saper lebih lawa??)





berangan nak jadik model,ha cm nie la jadiknyer




ada gamelan,aku kahwin nanti nak camni la(amboi gatalnyer hikhik)

SELAMAT PENGATIN BARU HAFIZAH DAN SAFWAN !!semoga berkekalan hingga hujung nyawa

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar