NAK JADIK APER BILA BESAR NANTI??

ASSALAMULAIKUM N HAII !!tertanye-2 kenape aku dok tulis tjuk sebegitu rupe??ada reason dia..ini kerana aku pening nak pilih course ape lepas aku abis sekola nanti..terlalu awal??tak kot coz SPM taun depan jer la..pejam celik dah abis sekola tapi nak jadik aper tak tau lagi..ishh nyesal plak ada banyak cita-2..
berbalik dgn tajuk uh,aku just nak inform yang aku adalah aliran PERAKAUNAN dimana besar kemungkinan aku akn pilih jurusan account bila aku msuk university naty kan??problem nyer akaun aku pun cukup makan !!adoyai..teringin gak nak kira duit orang kan??best plak dengar bila my auntie yg keje kat bank ckp keje bank best(mmg la best coz dah biasa kan??)sekarang nie aku pening coz aku lebih tearah ke bdang perundangan,ye aku suka berdebat coz aku tau dunia ni ada undang-2 dan tatasusila nya,,bunyinye macam aku nie risau tak bertempat jer yela SPM pun tahun depan tapi aku tak BOLEH wat tak tau coz my grandmother ckp kita kena fikir jauh kedepan dari sebelumnya meaning time nie aku kene pikir apa yang patut aku buat bila aku dah besar nanty !!arghh pening,,skang nie aku nekad just nak study jer,,pasal ambition uh just nanti-2 jer aku fikir walaupun hakikatnye aku pun da pening apa cita-2 aku..arghh macam-2

nak jadik pakar ekonomi la(ni yg aku study skang pun)


nak jadik lawyer yang terhebat la(gara-2 suka berdebat n suka akn undang teramat sangat)


nak jadik chef terkenal coz nak ikut jejak langkak my uncle(minat nengok AFC)


nak keje jadik accountant gara-2 subjek itula yang distudy sekarang

so i decide just follow the flow..so far aku tau yang kita kena study x kira la ape jer impian kita n aku harap sangat aku berjaya dalam SPM next year !!
AMIN

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar