GELAGAT HARI RAYA DI SEKOLAH

ASSALAMULAIKUM N HAII !!hari nie mmg happening la..nak tau sebab ape sebab kita dapat kamera baru..hik-2
kita x nak citer sal kamera..kita nengok gmba jom..gelagat dark-2 skola..adoyai pantang nmpak kamera tapi gmna aku letak nie hanya la sedikit coz nak letak bnyk-2 terlarat la..

tuan punya blog mesti ltak lu..:)


my classmate(lawa x?biase la name pun SAMBUTAN hari raya)



antara menu kami pada jamuan uh


nak mkan pun sempat posing??nie kawan aku..nak mntak no??sorry sume da already taken hikhik



our beloved science teacher,sir mmg sempoi la sir..


selepas mkn nie la kerja kiteorng !mngambik gamba ala-2 poster filem gitu


saper kate pengetua kitaorang x sporting??silap tu..nengok siap buat PEACE lagi au..



tepi tangga pun jadik la yer??
(gamba tidak beredit n saya suka amik gamba nampak gg arnab saya)

nak letak gamba bnyak-2 pnat plak..tu jer la yg dapat aku kongsi untuk korg..mmg best jadik budak sekolah nie..hikhik
:)

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar