SPECIAL GIFT FROM MR D

ASSALAMULAIKUM N HAII..ishh naper la ngan hati aku hari nie..ermm kita cerita pasal what happen kat skola hari nie..for my first time hidung aku berdarah !! tak tipuu nie mmg first time hidung aku yang cantik nie berdarah(cantik ker)??..mmg cuak la..tkot la..mane tau kot-2 patah kat bhgian dalam ker ape ker,rosak la aset aku(merapu jer :P )okk tutup pasal hidung berdarah-2 segala bagai nie..hari nie aku dapat something special dari MR D...
bahagia la sikit because bukan senang orang nk bagi kita hadiah kan??kann??tengs sangat tapi aku pelik la..naper dia memberi aku keychain couple??adakah kami sudah bercouple??ntah la..tapi aku admit la sedikit sebanyak aku dah boleh accept dia dalam hidup aku..paham-2 jer la naper aku susah sangat nak accept someone dalam hidup aku..ape-2 pun tengs sangat bg hadiah tu kat saya..saya simpan lek lok dalam bekas erk??


tengs bagi nie..suka la..tomeyy la..saya simpan lek lok erk dalam kotak polka dot uh au(nada mengada)
tengs awk


No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar