PECAPAIAN TAK BAGUS(SUBJEK EKONOMI)

ASSALAMULAIKUM N HAII !!ermm aku nak kongsi kekecewaan yang amat sangat kat korang(kecewa la sangat kann)subjek ekonomi dapat cukup-2 makan jer..cikgu attack aku jer la..sabar jer la..bukan aku tak study subjek dia tapi time tu cikgu ekonomi aku jaga ..sure gelabah tahap maximum nyer la..yela paper dia kan??tetibe otak blank plak(salahkan otak la plak)..aku semalam memang redha abis la..dah la pagi uh dia dah cakap yang paper kiteorang sume macam hampeh..last-2 aku yang kene teruk..tak silap aku,work solution aku sume betol..ntah la..maybe silap aku gak kowt..focus sangat ngan satu-2 bab sampai fakta jer aku bwat..huraian tak..ermm INSAYALLAH aku akan cuba lagi..lagipun nie baru penilaian 3..final next month..AMIN

1 comment:

'rudy Tensai' said...

chaiyok2...

"I didn't fail; I found out 2,000 ways how not to make a light bulb," kate Thomas edison selepas gagal sebanyak 2,000 kali buat mentol..



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar