ONE DAY IN SCHOOL

 fASSALAMULAIKUM N HAII!!ari nie aku dapat paper science aku..nak tau markah dia??rahsia tapi B+ la..okk aku nak story pasal cikgu aku kali nie..macam-2 ragam diaorang la ..okk ari nie kiteorang dapat new teacher..cikgu akaun yang baru..first thought pasal dia ofcoz la dia nampak tak garang,cool n sporthing..tapi totally change!garang dia adoyai..kiteorang redha saja la..apa nak buat da nasib badan(putus harapan jer)..pastu pasal ragam sir kiteorang..dia memang buat lawak punye la ari nie..nie time classmate aku nak tanye something la..ayat sir memang x boley lah "waniy nakk tanya apa waniyy??tanya la"dgan nada perli lak tu..HAHA..sir-2..pastu akhir blaja mesti dye cakap macam nie"so the moral of the story is...."memang kiteorang da hafal la ayat tu..tak pun bile dye marah comfom dia ckap mcmnie"mangkuk-2 sekalian"kalau garang takut la ckit nie tak memang mengundang gelak yang x suda ..chill sir ek?sorry la selalu wat sir marah..apa-2 pun sir memang best la!!
sir kiteorang yang indian u??hensem x sir??
:)

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar