INSAFLAH

ASSALAMULAIKUM N HAII!!aku nak kongsi satu cerita nie..tapi nak mntak ampun dulu coz maybe apa yang aku nak cerita nie ada kena mengena dengan kehidupan korang..tapi aku cerita bukan nak mengaibkan mahupun menjatuhkan maruah..tapi nak bagi nasihat sedikit.(panjang plak mukadimah ayat)pak cik aku ad cerita kat aku pasal seorang kawan lama dye nie..perempuan la kawan pak cik aku nie..pak cik aku just layan-2 biasa jer..yela da lame tak jumpa..tetibe perempuan ni tanya pak cik aku..tanya nak tut ngan dia tak??ASTAFIRULLAH..mengucap panjang pak cik aku..dalam bulan puasa plak tu..buat malu kaum wanita jer..perempuan nie dulu aku pun kenal..baik sangat..pkai tudung labuh..baju memang menuntup habis la..tapi selepas dia sambung study kat oversea..terus berubah..maybe kejutan budaya kot..sal tu la mak aku selalu pesan..ingat ALLAH,solat jangan tinggal,jangan leka..mintak dijauhkan la aku dari semua benda-2 macam tu..aku bukan la perfect sangat tapi aku diberi amanah oleh ALLAH untuk bersama-2 tolong menyedarkan saudara sesama islam kita dari melakukan perkare-2 yang boleh merosak kan agama kan..so medium nie la aku gunakan  utk sedarkan saper yg da jauh u..pnjang plak aku bercerabih kan??ermm renung-2 kan la dan selamat beramal

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar