OKK SAYA DAH LUPEKAN AWK!!

ASSALAMULAIKUM N HAII!!kenapa kau muncul lagi dalam idop aku..aku dah mula lupekan kau,,tapi kenapa kau muncul lagi..tetibe menagih cinta aki lagi??kau cakap kau SAYANG aku??RINDU aku??TAK boley idop tanpa aku??heyy stop la cakap benda-2 nonsense kat aku..kalau dulu kau cakap maybe aku boley terima tapi sekarang??tak akan lagi!!ye bukan mudah aku nak lupakan kau tapi aku akan tetap lupakan kau..dulu lain sayang,sekarang lain..perasaan aku tetap sama macam dulu tapi aku dah tak boleh terima ko..anggap kita kawan k??PERIT??macam tu la aku rasa dulu..bukan nak balas dendam mr.....tapi aku da tak boley terima ko..terima kasih sebab kau penah sayang aku dulu and aku mintak maaf sangat-2..mungkin aku tak layak lagi untuk kau..just find someone better than me..and i will pray for your happiness with that lucky girl..n plizz forgive me MR....
hati saya bukan untuk awak lagi
(hati aku sakit sangat).....

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar