AKU SEDAR AKU SAPER!!

ASSALAMULAIKUM N HAII..sakitnyer ati aku..adalah satu budak nie..ishh malas la nak sebut name..aku tak nak la menjatuhkan air muka orang macam dia selalu buat..okk aku sedar aku saper..tak sekaye korng-2 yang AMAT memandang rendah kepada seseorang..da name pun WISH LIST comfom la mintak merapu-2 kan??n psal name blog uh..HELLO aku amik dari grup 4 MINUTE k..x kuasa aku nak copy cat ko pnyer..name blog ko pon aku x tau..ye memang aku bukan ank DATO or whatever tapi ad aku menyusahkan idup korang ker???benci aku??benci la..aku tak boleh halang pun korang-2 nak benci aku..tapi aku sedar sekarang tak semua orang suka ape yg kite bwat,tulis or whatever coz ad jer salah kite dimata dieorng..yela aku ni kan x SEPANDAI korang-2 sume..aku tak benci korang tapi korang-2 yang suka sangat benci orang nie fikir balik..kalau orang benci kite apa yang kita rase..SAKIT HATI KAN??tu hak ko nak membenci or mengata aku..aku tak kisah coz aku sedar sape aku..

ps:fikir dulu perasaan orang lain..ingat kalau bnda uh jadik kat diri kite camner rasenyer..

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar