Alhamdulilah

Assalamulaikum.gila lama tak mengupdate blog,nama je dah abis sekolah,tapi buzy nya mengalahkan pm,so as you know aku sekarang dah habis spm and dah pun dapat result spm.macamana result aku?alhamdulilah takda yang gagal and tak la straight A,A pun berapa ulas je.*sebak*tapi ibu aku cakap A banyak mana pun tak menjamin siapa kita nanti,so aku redha dengan apa ALLAH bagi kat aku,yang penting sejarah aku A.fuhh dapat aku buktikan kat cikgu yang selamanya selalu down kan aku,aku dapat A sejarah tau,so tak lah bebal sangat seperti yang diperkatakannya,alhamdulilah aku dapat banggakan family aku even anak mereka ini tak dapat A yang banyak.kan aku cakap aku redha.Tahniah to those yang result gempak gila tahap purba,pandai korang,aku B menimbun gila.Frust tengok B tu,arghh.*tekup muka kat bantal* bila dah dapat result,ayat pertama orang tnya aku"angah nak amik course apa??"aku?"law kot" tapi aku faham begitu ramai straight A diluar sana,and ramai lagi pelajar super pintar yang berlumba-2 amik law,so aku ibarat menangguk di air yang keruh je*peribahasa tetiba**ejaan pun salah*.so aku redha*ayat redha gila* kalau aku dapat course selain yang aku harapkan.Tak kisah pun,sebab rezeki allah tu kat mana-2,aku rasa sepanjang 18 tahun kat dunia ni ramai haters aku,so ada aku kisah,ini aku,cara aku,bukan semua suka kita kan??so aku tak amik port sangat,janji aku dah proof kat orang yang selama ni doubt aku,aku boleh buat,aku dah buktikan yang aku boleh even tak berderet A aku,janji aku bersyukur pada ALLAH sebab ada jugak A dari takda langsung.so lepas ni aku serahkan semuanya pada ALLAH,yang baik datang dari dia,yang jahat dari aku,ye aku,*mengaku jahat ni*To those yang takdpat straight A ke,takda A ke,spm bukan penentu kehidupan and its not the end of your life,belajar lagi,usaha lagi,inshaALLAH akan ada jalan untuk kita,just tawakal,berserah and istiqamah.jangan nak frust sampai terjun lombong pulak,relax la,

 Alhamdulilah,semua kawan-2 aku dapat result yang boleh membanggakan keluarga kami.doakan kejayaan kami dunia dan diakhirat.Amin
               
5 CEMPAKA FOREVER.


http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar