LIFE AFTER SPM

ASSALAMMULAIKUM,,
haiiii,,ya ALLAH lama nya tak update blog.sorry sangat siapa yang ikut update blog nie.saya buzy sangat dengan SPM and now I'M FREE!!tak payah nak memerah otak lagi dah.Tak payah nak kena bangun awal pagi semata-2 taknak lambat pegi sekolah.Ya Allah macam tak caya diri dah besar gedabak.badan tak pulak nak besar-2.umur jer makin meningkat.Time-2 macam nie mula lah otak nie nak rancang nak buat apa.mula-2 pikir just nak rest kat rumah membesarkan badan,tapi bila kawan-2 heboh story nak cari kerja part time mula lah tergerak hati nak mencari kerja part time.konon nak kumpul duit sendiri kan.lepas otak nie bergerak lagi.nak amik lesen kereta pulak.kawan cakap :najwa sampai ker kaki kau nak bawak keta?? HEYYYY !!see the lengs la.akan kuusahakan sampai ku berjaya mendapatkan lesen tau.JANGAN PANDANG KU TAK MATA.tadi lepas kemas-2 rumah decide nak cari kerja around pekan jer.cari punya cari tak dapat jugak.kawan text cakap dah dapat kerja.And dia dengan bangganya cakap NAJWA AKU DAH BERKERJAYA SEKARANG.so what??sedihnya hati.rasa menyesal pulak hati dah berniat taknak kerja.natijahnya langsung tak dapat.PADAN MUKA ANDA NAJWA!!memang lepas spm nie terasa yang kita ni dah besar.dah boleh bebas.boleh buat anything yang kita nak.tapi saya still pegang kata-2 wan saya: ANGAH,WALAUPUN KAU DAH ABIS SPM,KAU BELUM BEBAS,KAU MASIH LAGI ANAK DARA YANG BELUM DISUNTING LAGI,JAGA KELAKUAN DIRI,JAGA AGAMA,INSYALLAH HIDUP KAU CERAH :jadi kepada student-2 yang baru lepas spm and rasa diri kau dah bebas,anda silap!!kita masih lagi kanak-2 ye.so saya dah decide,saya akan duduk rumah membesarkan badan.NOKTAH.tak payah cari kerja

kenangan selepas spm.muka disimbah cat.




http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar