SEHARIAN DI SEKOLAH n HANG OUT

ASSALAMULAIKUM N HAII !! hari nie aku nak citer sal hal-2 sekolah plak,maklum la dah lame takk datang sekola(exam da abis okyy)
first thing yang aku buat adalah MEWARNA MURAL !!yup,sesungguhnye aku bukan la budak SENI tapi nak hilang kan KEBOSANAN,n hasilnye !!walaweh,boleh la berbangge*poyo da nie*

manusia yang tengah khusyuk mewarna tu adalah AKU*gedik nie*

bangge kot,yela budak account yg tak tau paper langsung sal SENI,boleh plak melukis plus mewarna dinding sekolah,hahah,memang poyo la sangat-2 kan


fokus sangat nie sampai candid pun tak perasaan *serius*

sempat lagi amik gambo padahal cikgu dok sibuk soh cepat siapkan

ATTENTION PLESE !!okyy da poyo,ha nie la BABY mural aku,aku yang BUAT tau,tulisan cam cacing kerawit tu teacher aku buat la,kalu bagi aku confirm gedang gedabak aku balun,tak pun takk jadik pun tulisan tu,korang tau takk setiap cikgu or anyone yang lalu time kiteorang wat kerja mesti cakap
"CAM TOYOL JER TAKK"
aku jawab kat dieorang
"TOYOL NIE UPGRADE CKIT,DIA AD RAMBUT CAM IPIN,SIAP PAKAI PAMPERS LAGI"
lepas abis menconteng dinding kiteorang maen plak futsal,tapi aku takk maen la coz injurt,aku jadik pengadil jer,
ha nie dark klass aku,4 CEMPAKA,n kiteorang menang time lawan,BANGGE-2,hahah*gelak jahat*

takder keja,la nie
petang nyer plak aku hang out ngan kawan baik aku yang da lame tak jumpe,padahal sekolah sebelah-2 jer,buzy la sangatt masing-2,serius kalau da lame takk jumpe confirm la otak jadik biul sementara,tapi memang best la,zureen nie plak jenis otak 2 kali 5 jer ngan aku,hilang rindu aku

okyy sampai sini jer bebelan aku yang becok nie,amik gamba sekola cam da berkurun jer takk jejak kaki kat sekolah kann??nak wat camner mmg dah lame takk datang pun*mengaku nie*,
hahaha,
kbaii>,<

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar