DUNIA ZAMAN SEKARANG

gambar hiasan:angry bird
ASSALAMULAIKUM N HAII !!tadi kan ngah dok-2 bace majalah,tetibe terbace satu ruangan nie,kalu korang pernah bace majalah KLIK,tau la kot ruangan MINAH SENGET,selalunye aku takk layan ruangan dia,tadi ntah aper kuase yg memfokuskan aku bace ruangan die n buat aku terdetik dalam hati,"ermm betul gak ape yang dia cakap" so aku nak luahkan melalui pandangan aku,dia cakap tentang dunia kita sekarang,ye REMAJA zaman sekarang,mesti korang terasa kann??ape yg nak aku suruh korang rase??tentang PERANGAI kita skang nie,generasi skang nie slalu jer rase orang tua nie takk paham kita,yela kekadang aku takk nafikan aku pun rase mcam tu gak,dieorang asyik kongkong kita jer,btol takk??tipula kalu takk rase,kita anggap mak bapak kita mengongkong kita,yela kita nak bebas tapi ad jer halangan,sebnarnye ad sebab ngape parents kita wat cam tu,dieorg nak jage ker,yg kita nie plak tak suke pastu mulala syaitan hasut lawan cakap mak bapak,sampai LARI rumah!!bila aku pikir balik kang,golongan yang lari rumah nie BODOH ,da elok-2 ad rumah,family kita nak pulak lari dari kesenangan kann??memang BODOH LA !!yup,zaman da berubah,tapi tak brmkne bila mak bapak kita takk reti guna IPAD dia takk boleh nasihat kita,tak bermakne bila parents kita takk reti guna facebook or twitter

 dieorang bodoh,n tak bermakne parents kita tak reti guna internet tu dieorang BODOH !!korang fikir la,kita da semakin tersasar,antara sedar atau tidak kita dah lalai,depends pada korang la camner nak ubah tingkah laku kita,ingat kita dah semakin jauh,sedar atau takk,
kbaii>,<

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar