CUTI CUTI SEKOLAH

ASSALAMULAIKUM N HAII !!heyy cuti sekolah da start *perangai kanak-2 ribena*,pikir-2 memang la rase heppy yang teramat sangat tapi bila aku nengok tahun lahir aku,la taun depan wa SPM ma !!arghh seriau !!ishh tak sangke sungguh aku spm taun depan*keciknyer*,da ready ker nak spm taun depan nie??arghh ikutkan hati nak jer undurkan masa balik,nak study elok-2 baru la rase tak berapa menyesal sangat,nie takk maen jer keja*sedar nie*YA ALLAH rase tak nak jer spm,okyy taun depan nak belajar betol-2 n nak masuk U !!AMIN..sepnjang minggu nak cuti nie,aku g sekolah pun nak takk nak jer,da pegi skola nak takk nak confirm la tangan nie menggedik nak mengambik gambo,hhaha,tak der banyak coz sepanjang mnggu last nie aku pegi skola pun 3 ari jer*jujur beb*HAHAHAH

MAEN DAM:permainan paling popular di kedai kopi *nak gak mention tu*

okyy aku main nie ASYIK KALAH jer=.='


gotong royong bersihkan kelas..aku??mengarah saje*ketua kelas kecik bagi arahan sambil amik gamba*

bukan ular biasa maksudnye ULAR MAINAN SAHAJA




hari last sekolah:buzy BERBORAK,BACE NOVEL n TGGU PARENTS DTG JEMPUT*kiteorang dapat RM100 hari nie,masyuk-2*



gambar dua diatas penuh KEGEDIKKAN, n aku candid sambil pegang NOVEL *okyy mengada*

my best friends!!saya kawan semua KAUM okyy
nak gak cakap yang ari nie dapat duit yg PM bg tu,okyy saya dengan ini berjanji akan menggunakan duit yang diberi dengan sebaik-2nya
HAHAHAH,n kpada semua PELAJAR SEKOLAH SELURUH NEGARA cuti,cuti gak tapi jage diri n bgi saper yang SPM taun depan macam aku,ha meh la kita start belajar ye
kbaii>,<'


No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar