ALHAMDULILAH

ASSALAMULAIKUM N HAII !!arghh lame nyer takk update blog nie(lame la sangatt)hahah,,ari nie aku nk melahirkan rase SYUKUR takk terhingga kepada ALLAH,kenape??sebab die berikan aku KESENANGAN yg melimpah ruah,AMIN,,aku nak story pasal wishing list..ala apa aku nak time birthday aku,ALHAMDULILAH,dapat even bukan ape yang aku nak,dapat gak la ape yang aku mntak,,nie nak story nie,aku tau aku nie kalau memintak satu-2 brg takk pnah nye pikir ape infact die sampaikan ad HATERS cakap aku bukan-2 hanya semata-2 aku TERCOPY name blog dye,pastu hamba allah nie check la blog aku,yela nak nengok ape la aku tulis kann,takdir ALLAH ari tu aku buat entry sal birthday aku,mntak pulak yg merapu-2,aii makin meluat la hamba ALLAH nie kat aku,n FYI aku TAKK TAHU pun name BLOG hamba ALLAH nie,takk per TAKDIR ALLAH,nak dijadikan cerita die tulis la kat FACEBOOK die sal aku,ckp aku copy cat die pnyer name blog la,mntak brg cam anak datuk la,n die cakap :sumpah aku benci ko budak:okyy aku bengang la,lalu aku pun buat la status kt facebook sal die,yup mmg aku tengah HOTT time tu,apa hal cakap FAMILY aku cam tu,aku sikit pun takk sentuh sal FAMILY die,aku nak tanye,salah ker aku meminta bnda bukan-2 time burday aku??bagi aku tu IMPIAN AKU,takk dapat SEKARANG,at least aku berusaha nak dapat bnda tu n ALHAMDULILAH,syukur aku dapat even takk semua,,dear haters,kita hidup kat dunie nie bukan kita jer,ada sebab ALLAH jdikan kita manusia nasib laen-2..aku mintakk maap kalu aku mmg tercopy name blog aku even aku takk amik tau pun ape name blog kau,,takk ingin amik tahu pun,n sorry aku cakap kau segala bgai kat facebook,yup bunyi nye cam bergado budak-2 n aku ngaku aku over sikit time tu,plus takk perlu la mention segala bagai pasal family aku coz kau bukan kenal saper family aku,n aku takk layak ker meminta bnda-2 yg boley dianggap mewah bg kau??aku mintakk sebab aku mampu,takk dapat semua,or dapat aper yg aku nk at least aku dapat,n please la jgn suka hina orang berdasarkan orang tu,ohh lupa ALLAH tau saper kita..ha nie ape yang aku dapat time burday,,atleast haters aku bersyukur,terima kasih menghina saya,saya sedar saper saya tapi ALLAH knal HAMBANYE ini lebihh lagi,ohh bila bace nie ingat la orang pun ada perasaan okyy??pas da bce nie boley la kau post kat blog or FB sal entry ni n makin bertambah pahala aku yela da sedap-2 ngutuk aku
n aku pun takk rase aku tiru name blog anda,sebab saya tiru name lagu korea,sebab blog ko pun aku takk tauu,(pda mulanye skang da tau la)..n tengs again sebab bgi pahala kat saya,terima kasih banyak-2,n saya yang bernama NUR NAJWA ATIRA ingin memohon maaf jika saya ad membuat haters terasa hati sebab bak kate haters dan jugak saya NOBODY IS PERFECT right??

1)takk dapat beg couch dapat beg BONIA pun ALHAMDULILAH
2)dapat laptop baru,ALHAMDULILAH
3)takk dapat canon dslr dapat camera GRANDVISION pun ALHAMDULILAH
4)takk dapat BLACKBERRY TOUCH pun dapat SONY ERICSSON pun ALHAMDULILAH
5)ha nie dapat ape yg ad dalam wishing list aku,n sekali lagi ALHAMDULILAH 

ape yang aku tulis ari nie bukan nak riak atau ape pun cume aku nak ucapkan RASE syukur aku kepada REZEKI yng diberikan ini dan sekali lagi TERIMA KASIH YA ALLAH..
kbaii>,<
ps:ALLAH SAYANG UMATNYER


No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar