SWEET 16TEEN

ALHAMDULILAH!!aku diberi peluang pada tahun ni tok menyambut birthday aku..ermm dah tua la plak..tup-2 dah dewasa anak noraini kan??peragai tak gak berubah-2(bukan jahat ek,,cume degil n nakal jer)..apa terjadi dengan wish list aku??tak dapat paper la jawapan nyer..just dapat BLUEBERRY CHESE CAKE jer..tu pon selepas nak makan sangat kek(merayu sebenarnye)..tapi tahun nie aku dapat Cup cake!!comel-2 plak u..tengs a lot la..sayang sangat nak touch cup cakes u..just tenung-2 jer..HAHA!!tahun nie UNITED GURLZ tak ada..bukan tak ada langsung..just masing-2 dah masuk boarding..so masa untuk bersama dah kurang..tu yang sebak tahap melampau u..HAHA!!aku just harap sempena birthday aku nie berkat,hidup aku diberkati ALLAH,,success dalam study(SPM taun depan plak u) and aku sihat selalu(taun nie banyak sangat sakit)
                                 sedap tak??sorry ea..da FINISH cake nie..
                                         nie la cupcakes u!!comelkan??
p/s:mntak-2 dapat bofrenz yg ensem-2 ea(wish gak nie)sorry miang sebentar,,HAHA

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar