NEW LIFE

see tetiba gambar first baru entry.So  this is my group time orientasi
PADI BERAS CORP.

Assalamulaikum.seriously lama gila tak mengupdate blog.sorry2 sebab aku terlalu busy sekarang.masa tidur pun macam ada tak ada je.Dengan assignment yang ibarat gunung,presentation yang menimbun2,dengan nak study lagi,sumpah jadual aku pack gila.so fyi aku dah sambung belajar kat KPMSI.and yup first week aku kat sini aku memang frust gila.Minggu orientasi memang memenatkan aku,mental aku gila terseksa.Tu pasal setiap malam call family aku luah perasaan.*hati terlalu rapuh*.Dengan sakit pinggang yang hanya ALLAH yang tahu aku berjaya jugak melepasi minggu orientasi yang begitu best.Serious,mula2 aku rasa takda point pun nak buat minggu tu segala bagai,dah lah penat,sakit hati,tapi bila dah last2 baru terasa minggu orientasi tu lah yang mengajar kita yang budak ni erti masa.masa tu emas beb.sumpah aku sayang masa.dah taknak main2 masa itu begitu berharga pada aku sekarang*nampak ayat poyo gila kat situ*.So macam mana dengan first time experience aku masuk class??sangat annoying mula2.Masuk je class dah start suruh buat marketing presentation depan budak class.Aku dah lah sepatah haram tak tau apa itu marketing.Otak serious berkarat tahap zaman paleolitik lah,last-2 berkat tak tau menahu tu group aku dapat the best presentation hari tu.Kembang kuncup hidung ku ketika itu.So far study college alhamdulilah.Try to adapt the situation.So now aku rasa Business memang jiwa aku.inshaALLAH kalau dapat peluang,nak sambung study oversea sebab mara siapkan tempat bagi student2 mara ni ke oversea every year.so wish me luck!!inshaALLAH.

My beautiful roomate and my best friend in KPMSI. We Shared everything.Tukang lawak,tukang kacau,tukang pujuk aku,and seriously kitaorang memang rapat.Sampai ada orang cakap kami twins.Adakah nampak kami kembar di dalam gambar dia atas??

to tariq sorry gambar kau takda disini.Antara ramai2 budak classmate aku,aku paling rapat dengan budak dua orang ni lah.Yang tengah tu kami panggil "wafa comel"  and merangkap roomate aku,jangan tanya kenapa aku panggil dia comel.Yang lelaki tu adalah ameer and dia budak nogori kau.alangkah bahagianya hidup ada budak senegeri.

Alhamdulilah semuanya ok,takda lah teruk sangat bidang business ni.Mula2 memang tak berapa minat tapi sekarang,aku rasa ALLAH tu dah bukak minda aku yang kecik ni menjadi luas sebab business tu bukan setakat business sahaja,tapi dia meluas.Kat sini aku cuba jadi kuat,sebab tu kalau dapat group dengan aku memang tension sebab aku akan push2 group member aku bagi cooperation sekali.Hello carry mark ok,kalau kau taknak carry mark kau naik,tolonglah lah naikkan carry mark aku.

so entry kali ni banyak berkisar tentang my new life in college,and my new friends.so doakan aku dapat sambung study oversea ok??cepat doa tadah tangan.



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar