KENANGAN TERINDAH

ASSALAMULAIKUM N HAII !!lama nyer tak update blog.sampai dah beranak pinak,bercucu bercicit spider web buang sarang*citerbohong*ramai tanya,kenapa dah lama tak update blog*macam ramai baca je*sorry la,aku sekarang terlampau buzy sampai diri sendiri pun tak terurus.alahai.lumrah budak sekolah yang bakal melangkah ke alam dewasa.tak sedar diri nak spm nie.andai dapat ku undurkan putaran dunia,*nyanyi pulok*serius tahun akhir di sekolah,adalah tahun yang paling PENAT DAN MEMENATKAN.apapun kena sabar,mengharungi dugaan masa belajar.dalam hati punya la berdebar nak spm.stop sampai feeling-2 tangkap emosi tak keruan nie.aku nak cerita pasal sukan sekolah.serius bila habis belajar nanti,time macam nie la yang akan paling kita rindu.yela time bila lagi nak berlatih bagai nak rak kan??time bila lagi nak terpekik terlolong penuh excited sambil tangan menghayun bendera lagi kan??time bila lagi nak marah-2 budak sebab apa tak lari betul-2 sedangkan kita hanya mampu menjerit padahal dieorang yang berpenat lelah sampai kaki jalan pun tak betul.kenangan tu mungkin yang akan aku kenang sampai bila-2.kenangan time sekolah.rasa nak cepat keluar dari sekolah sebab kononnya tak memeningkan kepala lagi,tapi dalam masa yang sama hati merintih tak nak tinggalkan sekolah.haii,,macam-2 yang ada dalam hati nie.tahun ni tahun last aku,tahun nie jugak tahun dimana rumah sukan aku,NAJIHAH johan baby.tak ku duga dan tak sangka.hahahah.segala penat lelah menjerit mengajar kawad sampai tidur pun tak menentu,pening memikirkan soal makanan yela aku nie kan CETI.asal duit jer muka aku yang comel nie*perasan*



HANYA SEKADAR NAIB JUARA:NAJIHAH*dimana saya??cercari*
                                       
JOHAN PERBARISAN:KURSIAH



NADIAH,USTAZAH,OUR SPORTING TEACHER AND ME.




PIALA KEJOHANAN.

kegembiraan pelajar senior.walaupun kitaorang akan melangkah keluar dari sekolah,kami tetap akan kenang segala memori pahit manis sepanjang kami berada di TKS.
najihah :CHAMPION
ps:suare hilang gara-2 terlampau menjerit.


http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar