BERGADUH DISEBABKAN LELAKI??

ASSALAMULAIKUM N HAII !!aku ada cerita GEMPAK plus MEMALUKAN !!semalam,at the supermarket tengah buzy beli barang dapur with my aunt,tiba-2 ternampak pulak DUA ORANG PEREMPUAN BERGADUH DISEBABKAN LELAKI??ya ALLAH,memang memalukan bagi aku nie,yang PEREMPUAN tengok.yaALLAH,sanggup bergaduh depan orang ramai JUST FOR A MEN??yang belum tentu jadi SUAMI kita??.aku yang sebagai PEREMPUAN nie pun tak sanggup tengok.cuba fikir,apa FAEDAHNYA kita bergaduh disebabkan LELAKI??tak ada FAEDAHNYA.buang masa.buang tenaga terpekik terlolong lagi adalah.please la perempuan.BUKA mata sikit.kalau betul seorang lelaki tu sayang kita.kasihkan kita.ambil berat fasal kita.mesti dan tak akan lelaki tu MENDUAKAN kita kan??buat apa kita terhegah-2 nak mengamuk tak tentu fasal sebab lelaki mata basketball??waste my time.bukan aku anti ke apa.tapi aku MALU tengok peragai PEREMPUAN yang tergedik-2 berebutkan LELAKI.lelaki??buat bodoh jer.please la jangan jadi BODOH sebab CINTA segala bagai.lain la lelaki yang korang rebutkan tu husband korang.lain cerita.nie tak.just A BOYFRIEND and korang sanggup main tarik-2 rambut depan public??serious tak ada rasa MALU.to perempuan yang kat luar sana yang MUNGKIN ada sifat macam ni.

REMEMBER GIRLS.

kalau ada sifat macam aku cakap kat atas,PLEASE I BEGGING YOU GUYS.buang la sifat tu dalam diri.kalau dah lelaki tu ada someone else.let it go.find someone better than him.banyak lagi lelaki kat luar sana.sebab ALLAH dah tentukan siapa jodoh kita.MOVE ON.
wanita tak lemah ok.

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar