SUKAN TARA

ASSALAMULAIKUM N HAII !!sihat?kita sihat,terlebih sihat*cough*arghh saya benci sukan.dulu suka la,tapi bila dah makin tua ni*tua ker*rasa malas nak bersukan tu makin menebal dalam diri ni.tambah pulak dah sakit kaki nie,alahai makin "rajin" aku tak nak bersukan.so nak dijadikan cerita seekolah aku adakan SUKAN TARA .hari SABTU pulak tu.Great!!*taksuka*aku??just buat mana yang termampu.baik tak??saya jadi tukang sorak tak bertauliah jer.hahah.baik kan??ok apa,kiranya aku bagi semangat kat kawan-2 aku la.sebab dengan semangat nie la dieorang berjaya tau.*perasan*semua cakap"akak mesti buat yang the best tau,akak kan terror"alahai dik,tu time bila pulak,sekarang akak kau yang comel lote nie DAH BANYAK LEMAK dibadan SEKALIGUS pencen dari bersukan.
sampai-2 jer snap gambar,tu yang tak semegah mana*mukagedik jpg*


muka kepenatan dan kemalasan.


orang melompat segala bagai.aku?hanya duduk mengambil gambar sambil menjerit-2 kegirangan.*mukaputih*


misi menyembur papan hitam.ok kawan aku takder keja yang sesuai untuk dilakukan.

candid.oky terlampau mengantuk gara-2 malam sebelumnya heboh mata nie nak nengok cerita hantu kak limah.see sedap je membuta.baik saya nie*cough*
kbaii.mata dah mengantuk tahap maximum nie.penat kononya.suara hampir hilang.
entry nie sempoi sahaja.
kbaii

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar