SAHABAT HINGGA KE JANNAH


ASSALAMULAIKUM N HAII !lama nya tak mengupdate blog.buzy sesangat dengan belajarnya,dengan nak uruskan sukan daerah lagi,dengan kawad lagi,arghh botak kepala mak.ha,siap berhabuk blog aku*mulutmeniuphabuk*.awak-awak,awak rindu kita tak??ala cakap jer la rindu,kalau tak rindu asal bace??*mengedik-gedik*.amacam SCHOOL HOLIDAY??seronok??untung la anda CUTI saya tak,saya SEKOLAH !!*wuuuusedih*.back to our title,"SAHABAT HINGGA KE JANNAH" ,macam yang semua orang tau,hanya time cuti sekolah sahaja aku dapat jumpa BESTIE aku,almaklum la,diaorang budak asrama,nak jumpa susah sangat,tapi bila dah jumpa terjadi la perjumpaan KELAB ORANG GILA SEDUNIA !!hahhahah,even kita jauh,kita always sama-sama,always otp sama-2,arghh aku rindu time kita berempat lepak sama-2 tepi tangga nyanyi lagu merapik-2 n aku always kena ketuk yelah asyik salah lirik jer,tapi kita dah tak macam dulu,korang dah jauh.tapi walaupun korang jauh kau tetap di hati aku,tetap diingatan aku,tetap muncul dalam mimpi aku,walaupun kita selalu bergaduh,tapi kita tak pernah amik hati,aku merajuk korang pujuk,aku marah korang sejukkan hati aku,macam yang selalu korang cakap,KITA KAWAN SAMPAI JANNAH KANN??kita dah janji susah senang sama-2,*tetiba-2 sedih*,kepada NORZARINA,SITI NUR HIDAYAH,DIDIYANA ATIQA,lets be friends until jannah ok??jangan gaduh-2,kita kawan dah lama,apa-2 pun aku sayang korang sampai mati,sahabat dunia akhirat,insyaALLAH.

1 comment:

Noor Fatin said...

jaga persahabatan ni elok2 okay :)



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar