PAST IS PAST

ASSALAMULAIKUM N HAII !!lama tak update blog kan??sampai dah berhabuk -2 blog nie*sapuhabuk*.saya sedih.KENAPA??siapa yang buat saya sedih??setiap yang berlaku mesti ada sebab kan?mesti ada sebab kenapa benda yang kita tak nak,tak suka,tak mahu,and harap tak kan jadi akan terjadi kan??macam tu juga kehidupan.setiap yang bernama MANUSIA atas muka bumi ni mesti ada PROBLEM.mesti punya.macam tu jugak la aku.kadang-2 aku rasa macam aku tak larat nak hadapi semua nie.aku penat.aku menyampah.tapi ALLAH bagi dugaan tu sebab dia tahu aku kuat kan??DIA tau aku mampu nak hadapi semua nie.aku kena sabar.kena kuat.kena tabah.bak kata kawan aku.NAJWA KAN KUAT !!yup.aku kuat.aku kena kuat untuk orang yang sayang aku.untuk orang yang nak aku happy.untuk orang yang nak aku tersenyum.tapi aku jugak lemah.bila aku nampak kau dah bahagia.aku bahagia tapi kenapa kau tiba-2 muncul??aku ingat lagi kau cakap aku tak sayang kau??dalam hati ni,tuhan je tau macam mana aku sayang kau cuma ada sebab aku buat kau macam tu.kita masih boleh jadi kawan kan??takpayah la nak hina aku,caci aku and kata aku macam-2.aku tau aku silap.tapi kau kena tengok apa silap kau sampai aku buat kau macam ni.aku tak perfect dan aku mengaku aku tak sempurna dan aku minta maaf.dah bukan jodoh kita.FULLSTOP.tapi still boleh berkawan kan??aku harap kita boleh jadi kawan.mungkin tu lebih manis.

kita boleh jadi kawan kan??

for you: ada sebab kita tak boleh bersama.saya harap awak faham.saya tak sempurna untuk awak.maafkan saya.walaupun awak marah kan saya.saya faham,awak ada sebab kenapa awak buat macam tu.saya redha.tapi saya pun ada sebab knapa saya buat awak macam ni.dan saya harap awak terima.saya maafkan segala cacian awak.makian awak,hinaan awak dan umpatan awak terhadap saya dunia dan akhirat.wassalam.

1 comment:

EJA said...

rindu kt kwn2 saya..dah follow..hope u follow and comment me at here http://menulisdenganhati.blogspot.com/2012/03/mungkinkah-jodoh-ku-disini.html



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar