MERENTAS DESA

ASSALAMULAIKUM N HAII !!lamenye tak update blog,,siap ada pesanan tulus paksa lagi suruh aku update blog,,alahai,,rasa malas jer jari aku nak menaip panjang lebar kat blog nie,tapi demi korang ku gagahi jua(ceh ayat)okyy,,tahun nie aku pegang banyak jawatan dan semua jawatan yang aku sandang tu RELA DALAM TERPAKSA okyy!!bak kate cikgu aku"demi markah koko najwa"so,hasilnya aku menjawat jawatan
RUMAH NAJIHAH:BENDAHARI
KELAB FOTOGRAFI DAN ALAM SEKITAR:PENGERUSI
KADET REMAJA:BENDAHARI
dan hasilnya aku senyum PAKSA dalam semua jawatan yang aku pegang tu,,
okkyy,, cerita yang berikutnya,disebabkan kiteorang diwajibkan mengambil bahagian dalam acara merentas desa,maka hari rabu hari tu kiteorang buat la latihan dan macam biase la,bila otot-2 yang sedia lama berehat tu,tetibe plak suruh lari-2,alahai berkarat beb
tapi aku laen sikit,mentang-2 la senior kan,so aku HANYA berjalan(malas nak lari bagai nak rak) dari mula sampaila akhir latihan sampai cikgu cakap "KAU PERGI MELAWAT KAWASAN KE NAJWA"
haaa,,lupa plak nak cakap,sepanjang aku berlenggang macam mak limah balik rumah tu,kerja aku hanya SNAP PICTURE sebab DITUGASKAN AMIK GAMBAR time latihan tu ,aku siap cakap lgi,saper rase nak amik gamba,jalan ngan aku,HAHHA
so ini la hasil gambar time merentas desa tu(separuh jer)

KURSHIAH GIRLS'

 NAJIHAH GIRLS !!



ohh lupa nak citer,kita dapat kawan baru,,yang pkai baju warna pink tu
NURULL 
k la bubye,,saya mau study ma

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar