FIRST DAY IN SCHOLL

ASSALAMULAIKUM N HAII !!rindu kita takk??setelah hampir seminggu blog nie bersawang,ha da siap ada labah-2 buat tempat tidur pon,,hahha,,saya merapu di tengah hari ahad nie,,nak dijadikan citer,aku nak story sikit pasal hari pertama aku di sekolah,cehh bunyi cam budak baru masuk sekolah jer kann,,citer bagai nak rak,,hepi tu masuk sekolah sebab tahun 2012 nie tahun akhir aku bergelar student,hihi,,melangkah jer aku kat sekolah orang yang pertama tegur aku budak form 1,dia tanya,"akak budak form 1 nak berkumpul kat maner??"aku dengan rase bangga ,yela senior kot,,cakap"adik terus pergi dataran erk",,hahah,,citer sal dark form 1 nie,,sekali pandang haii comey lote plak dark-2 nie kann,,and fyi sekolah aku semua PEREMPUAN okyy,,so haruslah COMEL macam akak SENIOR die,,hahah,,sampai jer dataran dark-2 nie terus cakap
gambar tiada kaitan:nak tunjuk lencana kita jer

'HAH,NAJWA JER TETAP SLIM'aku yang baru sampai tu terus terpingga-2 sambil buat muka riak,,saya maintain tau,,acara wajib bila dah lama tak bersua muka tu,memang BERBORAK la,,sampai tak ingat yang kita nie nak amik exam or Sijil Paling Menyusahkan,atau simpe words die SPM !!korang boring ek bace aku kepohci dengan citer sekolah aku??tak kisah pun,,sal aku ngah bnyak idea kat otak aku nie,, so time banyak idea nie la nak citer,kalu tak der idea aku takde la nk tulis panjang-2 cam karangan nie kann,,laen la macam korang yang sedia bnyak idea tu,,so tahun nie gak aku tak akan menjadik KETUA KELAS,,lepas seksa aku..nak tanya nie,korang penah tak bertukar kelas sebnyak 3 KALI??aku penah,HARI PERTAMA plak tu,,semua nya gara-2 meja silap label!!sabar jer la,,kita nak bagi tau citer tergempar nie,start ari nie,hari ahad yang mulia nie aku tak dapat lagi nak update blog selalu-2..saya banyak KERJA ,,spm menanti saya(kerek jer)tibe-2 terasa panjang pulak aku bebel kan??korang pon malas nak bace kann??aku pun penat,korang pun penat,so
BUBYE

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar