UMUR SAYA SUDAH 17 TAHUN

ASSALAMULAIKUM N HAII !!HAPPY NEW YEAR !!azam tahun 2012 korang ape??ha??!!nak kahwin??gatal lak aii,okyy kidding,,time aku dok menaip entry nie,,jam dah menunjukkan tepat pukul 11.35 so that's means lagi 25 minit lagi nak ke yahun 2012,terus terang aku cakap kat sini,tahun 2011 banyak meninggalkan kenangan buat aku,aku kehilangan orang yang aku sayang,aku hilang keyakinan diri,aku hampir hilang kawan,tapi tu semua kisah duka,manis aku pun banyak,,dapat results yang baik,dapat hadiah birthday yang best,dapat jumpa kawan baru yang sekarang ni jadik bff aku,ALHAMDULILAH,,tercapai impian dan juga azam aku pada tahun 2011,tak sangka aku dah nak masuk 17 taun kann??wah PENDEKNYA insan bernama NAJWA ini,,ha tu jer azam aku yang tak tercapai,,okyy azam aku pada tahun 2012 adalah,

1)nak study betul-2
2)nak banggakan family aku
3)nak berjaya dalam spm
DAN
AKU NAK TINGGI !!hahahha
okyy,,sempena nak sambut tahun baru nie aku and kawan baik aku hang out,tak shopping pun sebab kiteorag terlalu kaya so window shopping jer la #hahah
 okyy gambar candid,,malu nyer

okyy saya tahu saya pendek,tinggikan budak-2 sekarang??saya redha dengan ketinggian saya #pasrah

MY BFF ,ingat janji kita nak masuk U same-2 okyy??sayang kau:)

SELAMAT TAHUN BARU SEMUA,,
DOAKAN AKU BERJAYA DALAM SPM TAHUN 2012 OKYY??
ohh tak sangka dah 17 tahun>,<

1 comment:

cikk jue said...

samelahh dgn saya , nakk spm tahun nii..takot laaaaa ;/ btw , nice blog sayang :)



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar