LELAKI TAK BOLEH JADIK BFF??

ASSALAMULAIKUM N HAII !!!terkejut tak dengan tajuk atas nie?tak payah nak TERKEJUT sangat la kann??sebenarnya entry nie khas ditujukan kepada sesiapa yang mempunyai BFF LELAKI,saper yang TAKDER tu,dok diam-2*kidding*,and salah seorang umat kat dunie nie yang mempunyai kawan lelaki yang share everything dengan kita adalah AKU !!!YUP,that's me babe !!ramai orang tanye aku
"najwa kau takder rase paper ker bila ada kawan lelaki??BFF plak tu,takkan takder rase sayang kot"
"angah,sure ker kau takder feling ngan kawan kau??"and macam-2 lagilah ayat yang aku dengar,,
okyy ikhlas aku cakap YER MEMANG AKU SAYANG DIEORANG tapi SEBAGAI KAWAN BAIK sahaja,,tak caya??tengok bawah,macammne aku mengekalkan persahabatan aku dengan dieorang..

Pertama:sebenarnya senang jer nak mengekal hubungan kita antara kawan lelaki,kita kena jarakkan hubungan kawan kita sebab dieorang LELAKI,so tak boleh la BERTEPUK BERTAMPAR kan??HARAM
SIUT !!
kedua:,jangan BERGOSIP yer,coz LELAKI tak suka gosip-2 nie,perempuan yer,dieorang just straight to the point gitu
ketiga:bercakap dengan nada biasa,meaning tak payah la cover-2 ayu tapi JANGAN KASAR PULAK okyy?kita perempuan so jage percakapan
keempat:tahankan telinga,sebab lelaki kalau dia jadik bff kita,everything nak share,saper ada kawan lelaki rapat giler paham la kot,so korang kena jadik a good listener
kelima:ikhlas dalam persahabatan.Jangan rosakkan persahabatan kita dengan mereka.sebab dieorang percaya kita,and share everything dengan kita so PLEASE jangan rosakkan persahabatan itu
LAST SEKALI:kita ada BODYGUARD FREE !!yelah dah name pun LELAKI kann??automatik dia PROTECT kawan baik dia kann??best takk??tak payah bayar mahal-2 dah ada FREE BODYGUARD !!jahat-2*HAHAHHA*
so sesiape yang kat luar sane ada BEST FRIENDS lelaki,jage persahabatan anda,kita sayang kawan kita,,
and for my BFF YANG LELAKI ENCIK ZULHARI and ENCIK AZIZY,aku always ada untuk korang,tengs jugak because selalu ada untuk aku,*kawan kau touching nie* FRIENDS TILL DIE BRO

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar