CUTI-CUTI MALAYSIA

ASSALAMULAIKUM N HAII !!yahoo !!amboi excited nyer bunyinyer,OFCOZ la,cuti sekola yop*takk sedar diri SPM taun depan*hahah!!okyy cuti aku kali ini disi dengan aktiviti OUTING,SHOPING n A LITTLE BIT OF STUDY !!macamla belajar kann??memang TAKK la,,okyy sekarang nie dalam hati aku dah membuak-2 cemburu dengan akak aku,dah sah-2 beliau dah abis EXAM !!balik-2 jer dah memekak jerit n say YES I'M FREE !!ohh serious aku JELEZ tahap hang tuah !!balik dengan penuh baju diconteng,arghh lagi la,okyy stop pasal akak aku,kalau story pun,zaman 2020 pun takk abis lagi,

serious aku benci kuala lumpur time jam !!arghh sakit kepala aku

my sister !!okyy gambar pinggan licin aku sertakan




okyy itu sahaja aku kongsikan kat korang pada entry kali nie,okyy aku suka letak gambar sebab bak kata yuna
SETIAP GAMBAR ADA LAGU

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar