SCHOOL TRIP

PhotobucketASSALAMULAIKUM N HAII !!okyy akhirnye blog aku dah lawo!!credit to genk,nak nengok blog dia,ha clik sini dia la wat blog aku nie,hahah tengs !!terharu sesangat,korang kalu nak edit blog just g kat blog die okyy??(ayat mempromosi)
okyy semalam aku bersama-2 sekola aku telah melawat ke beberape tempat(perghh bm power),first tempat yang kita orang lawat adala MOSTI..ape itu mosti??mosti adalah AGENSI NUKLEAR MALAYSIA*betul ke eja nuklear tu??* tempat dia penuh dengan ilmu n mamat-2 ensem*okyy topik*apa yang kiteorang belajar kat sekolah pasal gama ray,n so on tu sume ad,so bile dieorang tanye kiteorang confident la nak menjawabnye,yela poyo kann,,mentang-2 da belajar,tu yang darjah kepoyoan begitu tinggi tu,hahah



okyy nie gamba curik jer coz kiteorang TAKK dibenarkan mengambil gamba kat situ coz kawasan radiasi kan??kat belakang tangan aku tu adala LATEX,susu getah la

okyy pas penat memerah otak kiteorang bergerak pulak ke ZOO NEGARA !!yup kat situ banyakk kawan aku,takk caya??



nie kawan aku,comel takk??

             time amik gamba nie burung tengah dok berlegar kat
                 atas kepale aku*serius cuak*

pas seharian kat rumah kedua aku tu*rumah la sangatt*kiteorang continue trip kiteorang,ke ICT SHAH ALAM!!even banyak kali pegi,tetap gak nak pegi,okyy kali nie aku masuk SNOW WALK !!merasa lak gak salji buatan manusia!!sejuknye takk boleh cakap la sampaikan aku nie dengan penuh gediknye mengeluarkan asap dari mulut sambila cakap kat kawan aku'Aisyah,nampak asap takk keluar dari mulut aku nie',tak silap aku tahap sejuk dia -16c,at least tak dap g negeri omputih,dapat rase sejuk pun ad,




gamba ala-2 gedik gitu,haha,*menahan kesejukkan*
okyy sampai kat sini jer bebelan aku yang becok nie,penat belum ilang lagi nie,tapi kiteorang yang form 4 nie happy sangat coz niela last year kiteorang boleh enjoy g mana-2,taun depan wa SPM ma!!

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar