4 MITOS TENTANG CINTA

ASSALAMULAIKUM N HAII !!okyy ari nie aku nak citer sal mitos cinta,ala tadi tengah duduk-2 layan magazine tetibe plak terbace satu article nie,tapi aku olah sikit ikut pandangan logik aku(ayat takk boleh blah)
maybe korang pernah alami tapi before that aku nak cakap yang aku bukan anti bercinta okyy??cume pandangan jer,
1)LOVE AT THE FIRST SIGHT
:takder maknenye cinta pandang pertama nie,kita bukan mat salleh yang cakap cinta pandang pertama nie der,kalau ada pun tu dah takdir kita,
2)YOU COMPLETE ME
:ermm nie selalu kita dengar,bagi aku memang la kita selalu cakap benda camtu kat BF/GF kita,memang la kehadiran dia melengkapkan kita tapi takk semua perkara kann??
3)MINAT&SELERA YANG SAME
:secara normal nye,mane ad manusia kat dunie nie ad minat or selera yang same,kalau ada pun just kebetulan yg common,so korang takk payah la bercinta semate-2 orang yang korang minat tu ad citarasa yang same ngan korang sebab people can change !!
4)LOVE IS EVERYTHING!!
:ha,nie la perkara yg aku paling takut,kononnye cinta adalah perkara yang paling agung kat diri korang,heyy please la jangan jadik hamba cinta ok??jangan nak berkorban semata-2 nak bukti cinta,tu bukan cinta erk,tu NAFSU(paham-2 suda)


 cinta memang dah ada untuk kita semua,cume depends pada kita camne kita nak cari cinta yang sebenar,remember my dearest readers ,LOVE TO ALLAH is more than everything !!



No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar