PERANGAI LELAKI YANG PEREMPUAN TAKK SUKA

ASSALAMULAIKUM N HAII !!hari nie aku nak cakap sal perangai lelaki yang perempuan takk suka !!tapi perempuan pendam jer,ha skang nie aku nak cakap,selalunyer lelaki jer cakap sal perempuan kan??so skang aku plak
  1)BERLAGAK MACHO
    :hello bro,kiteorng memang la GILER ngan lelaki yg ad sifat macho
     tapi jgn la over sangat,konon-2 sume hal korang boley setle
     n always fikir the best,bro tu la sifat korg yg nak sangat jadi
    macho,jadik diri sendiri k??
   2)BANGGA DIRI
    :lumrah la kalau seorang lelaki ada sifat bangga diri,da sifat tu
     da mmg ad kan dalam diri,tapi korang sedar takk kekadang sifat
     korang uh buat wanita terasa??macam diri nie kecik jer
   3)EGO TINGGI
     :mak aii nie mmg korang terror..sanggup letakkan ego lebih dari
      segale-2 nye,padahal tau diri uh salah tapi takk nak ngaku
      kann??ubah la bro
   4)SUSAH SANGAT NAK MINTAK MAAF
      :lelaki nie susah tau bile salah nak mntak maap,nape erk??
       korg takut hilang macho ker??
 sebenarnye banyak lagi perangai korang yang kiteorg takk suke,tapi ape yang aku tulis nie bukan niat nak membangkitkan kebencian ker or whatever tapi macam aku cakap tadi,just opinion dari kaca mata perempuan,mane la tau entry aku nie dapat bukak mate korang ckit,sebab lelaki takk boley hidup tanpe wanita,dan wanita pun takk ley hidup tanpe lelaki
ha,dark kecik pun pndai bercinta au>,<

  kbaii>,<

No comments:



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar