JUST DREAM!!

ASSALAMULAIKUM N HAII!!hari aku nak kongsi satu cerita..bukan besar sangat story aku nie..tapi just nak cakap kegembiraan akak angkat aku yang bakal menamatkan zaman dara nya lepas hari raya nie..kitaorang pergi la satu kedai emas nie(namenye dirahsiakan)jumpe apa yang kiteorang cari..WEDDING RING LA !!OMG(OH MAK GOYAH)mmg tip top la..terpikat kiteorang..dalam senyap aku pun memasang impian..andai dapat aku mempunyai cinta macam akak angkat aku..biar aku cerita kronologi percintaan diaorang seba sebanyak ek..dieorang nie satu sekolah..tapi kat sekolah akak angkat aku nie teramat la lasak..biasa la budak silat..ENCIK TUNANG nyer plak ketua pengawas yang mmg terbukti ketegasan nyer..satu sekolah tahu yang dieorang nie bile berjumpe comfom perang besar akan berlaku..entah macam mane akak angkat aku nie plak dapat university same dengan ENCIK TUNANGnyer tadi..mula sem mmg diaorang tak bertegur sapa..tapi masuk sem kedua diaorang asyik berjumpa,asyik dalam group yang sama,dalam kelas yang sama,course pun sama..tapi time nie belum tahap bercinta lagi just dah baik la tingkah laku diaorang..lepas tu diaorang lost contact..dah 2 tahun cam tu diaorang jumpe balik dalam PEJABAT yang sama..ha time tu la bibit-2 cinta diaorang mula berputik..perasan tak,takdir asyik temukan diaorang jer kan??sal tu la orang selalu cakap yang jodoh kita ad dekat jer..apa-2 pon aku harap diaorang bahagia sampai hujung nyawa ek..
cantik kan??sapa plak pilih kan:)


P/S:harap dapat cinta yang mcam nie(tak salah memasang angan-2 kan even kedengaran agak gatal ckit)SELAMAT BERBAHAGIA FIEZA&HELMI

2 comments:

piko said...

cantiknye cincin tuh.. ahh tetibe jeles tak tentu pasal.. hehe.. moga berbahagia kat diorang..:D

Nana said...

wahh..sweetnye..bila lah jodoh aku plak eh..haha

http://blogkite2aje.blogspot.com



http://25.media.tumblr.com/61b94a4c72f341f9
 
copyright © 2012 to Najwa Rihan | design by Aida Omar